Coinbase’in Base blockchain’i, iki saatlik kesintinin ağda kesintiye uğramasının ardından devam ediyor
Özet: Kripto piyasasında önemli gelişmeler yaşanıyor.
Coinbase destekli Ethereum katman-2 ağı Base, blok zincirini durduran yaklaşık iki saatlik bir kesintinin ardından Perşembe günü blok üretimine yeniden başladı.
Bir güncellemede Base ekibi, olayın temel nedenini araştırmaya devam etmesine rağmen zincirin çalışmaya devam ettiğini ve dahili düğümlerin doğru şekilde senkronize edildiğini söyledi.
Ekip ayrıca ekosistem düğümü operatörlerine, senkronizasyonu yeniden sağlamak için Temel düğümlerini yeniden başlatmalarını tavsiye etti.
Sorunların ilk kamuya açık göstergesi 16:03 UTC’de Base’in ana ağ blok üretiminin “sağlıksız” olduğunu bildirmesiyle geldi.
Ekip, 16:52 UTC itibarıyla bir sorun tespit ettiğini ve birden fazla düzeltme çabası içinde olduğunu söyledi.
Olay, Ethereum’un en büyük katman-2 ağlarından birinde işlem yapılmasını geçici olarak durdurdu.
Base, geçersiz bloğa neyin sebep olduğunu veya sorunun bir yazılım hatasından mı yoksa fikir birliğine bağlı başka bir hatadan mı kaynaklandığını henüz açıklamadı.
Ağ ayrıca daha önce Ağustos 2025’te de bir kesinti yaşamıştı.
Ekip, soruşturma devam ederken ağ istikrarını izlemeye ve daha fazla güncelleme sağlamaya devam edeceğini söyledi.
Devamını oku: Temel Ağ 2023’ten Bu Yana İlk Kesinti Yaşadı, Operasyonları 29 Dakika Durdurdu Açıklama ve Politikalar: CoinDesk, kripto para birimi endüstrisini kapsayan ödüllü bir medya kuruluşudur.
Analiz: Piyasa hareketliliği devam ediyor.


































































































