Ripple CEO’su Bitcoin’e olumlu bakıyor ancak Saylor’ın stratejisinin kriptoya zarar verdiğini söylüyor
Özet: Kripto piyasasında önemli gelişmeler yaşanıyor.
Ripple CEO’su Brad Garlinghouse, Cuma günü CNBC’ye verdiği bir röportajda, Bitcoin konusunda iyimser olmaya devam ettiğini ancak Michael Saylor’ın bitcoin alımlarını finanse etme yaklaşımının daha geniş kripto pazarına zarar verdiğini, zira Strateji modelinin merkezindeki tercih edilen hisse senedinin rekor düşük bir seviyeye düştüğünü söyledi.
Garlinghouse, herhangi bir dijital varlığın kalıcı değerinin kullanışlılığından kaynaklandığını savunarak “Finansal mühendislik uzun vadeli değer sağlamaz” dedi.
“Michael Saylor Ekibi doğru şeye odaklanmadı ve bu da genel pazara zarar verdi.” Bunu, varlığın kendisi hakkındaki görüşünden ayırdı ve Bitcoin konusunda hala yükselişte olduğunu söyledi.
Garlinghouse’un hedefi, Strateji’nin bitcoin biriktirmek için kullandığı makineydi.
Yaklaşık bir yıldır şirket, daha fazla bitcoin için nakit toplamak amacıyla sabit temettü ödeyen bir hisse senedi sınıfı olan imtiyazlı hisse senetleri ihraç ediyor.
STRC hissesi yıllık %11,5 temettü taşıyor ve 100 $ civarında işlem görecek şekilde tasarlandı.
Garlinghouse, STRC’nin bu seviyenin yaklaşık %25 altında işlem görmesinin stratejiye yönelik “kahrolası bir itham” olduğunu belirtti.
Hisse senedi Perşembe günü rekor düşük bir seviyeye ulaşarak ortalamanın %26 altına düştü.
Strateji’nin hisseleri Şubat 2024’ten bu yana en düşük seviyesine geriledi ve Bitcoin 59.000 doların altına düştüğünde Cuma günü 82 dolar civarında kapandı.
Eleştiri, model üzerinde bir haftadır artan baskıya dayanıyor.
Analiz: Piyasa hareketliliği devam ediyor.



































































































